Dyskusja:


Niezłe, ale ciekawe co wy sądzicie?

Dzięki. No że tam jakoś trzyma mechanizm spustowy tłok to ja wiem. Przynajmniej na pewno kiedy sprężyna jest napięta.
To wydaje się logiczne. Zastanawiało mnie czy w jakikolwiek sposób trzyma, kiedy ma tylko własne napięcie wstępne, a nie jest naciągnięta, czy coś tam zahacza? No ale skoro mówisz że lepiej zdemontować tak też zrobię jak będę rozbierał.
Osobiście nie rozbierałem nigdy, ale oglądając nasuwa się pewne pytanie, gdyż na filmiku wszystko zostało zdemontowane kolejno.
Czy konieczne jest demontowanie mechanizmu spustowego aby wyjąć sprężynę i tłok?
MP512M  ETO  SAMI  AXUITELNI  ETO  VSO  XUINIAA
UKRAINEC  XOCHESH  XUI  TI  RAZBIRAT  NE  UMEISH
wiem, że to nie forum żeby sobie pogadać, ale czytałem te nasze fora i na każde pytanie odpowiadają (znawcy) żeby kupić SLAVIE, co by nie było trzeba kupić SLAVIE, a najlepsze jest to, że jak już polecą kupić nówkę za 600 zł to twierdzą, że celnie się nie da z tego strzelać i pseudo tuning za kolejne 300 zł załatwi sprawę. To jakaś pieprzona paranoja, bractwo wzajemnej adoracji- jak ktoś kiedyś dobrze powiedział, a z chinkami to mieli tyle do czynienia co widzieli fotki w necie. JA mam b3 ;P
Owszem można kupić Slavie i dołączyć do grona osób które nic nie zrobią przy swoim sprzęcie, a uwielbiają narzekać na cudzy, tańszy. Jeśli ktoś lubi wydawać powiedzmy 300zł na pierwszą wiatrówkę i taki wydatek nie jest problemem - jego sprawa. Ja z mojej chinki jestem zadowolony, jak się nią bawiłem lubiłem coś zmieniać, modernizować a przy niej jest w co wsadzić ręce. I jako że nie jest to kółko dyskusyjne, zamykam temat.
Kurde 150 zł wiatrówka 50 zestaw naprawczy + przesyłki(dwie) a za 200-300 zł można kupic Slavie używaną jest to wiatrówka 1000000000000000000 razy lepsza od chinki
Dzięki za rade, może kiedyś spróbuje jak mi się będzie nudziło. Teraz sporo innych rzeczy na głowie aczkolwiek dziękuje za rade. A jeśli chodzi o podkładkę, to ma ona sens ale jeżeli wiatrówka ma odpowiednio dużo miejsca w środku. Moja chinka, gdyby dodać taką właśnie podkładkę miałaby za duże napięcie wstępne i zamiast zyskać, straciłaby trochę mocy.
aby zwiększyć moc wiatrówki wystarczy dłuższa sprężyna ale to zbędny koszt, wystarczy pod sprężynę podłożyć podkładkę o grubości 2 cm Poza nawiasem prosto ją przerobić na palną około 10 minut roboty bez rozbierania, wystarczy wiertarka i wiertło 5.5 oraz pilnik płaski i śruba do drewna fi8 i spłonki do startera reszta to już wyobraźnia .
Wiesz, błędów tam jest znacznie więcej, poza tym średnio miałem jak zrobić coś a 'la statyw. Mimo to, dzięki za rade :)
Hello, thanks for comment and your advise, I really appreciate that! You know, i stoped a little bit doing anything with my B3 just because i don't have that much time like i had some time ago :) Anyway if only ill have that possibility ill try to do what u said, who knows maybe i will manage it to do everything correctly :) Anyway, thanks for comment and for future - I understand English :) so it's no problem to talk in your native language :) ps google translated it REALLY BAD :)
You can use a home made spring compressor or a pipe clamp or large sash clamp to remove the spring and it would be much safer and easier! god vid though thanks for posting! Google translated below: Można używać w domu wykonane sprężarki sprężyny lub obejmy lub duży docisk skrzydła do usunięcia sprężyny i byłoby o wiele bezpieczniejsze i łatwiejsze! bóg vid choć dzięki za komentarz!
tajgun.pl wszystko znajdziesz;)
Witam, Tutaj znajdziesz części zapasowe\trochę zamienników i bardzo dobry spray do czyszczenia broni: tajgun.pl/en/zestaw-konserwacyjno-naprawczy-b3.html tajgun.pl/en/br100-brunox-gun-care-spray-100-ml.html Jak widać zestaw naprawczy pasuje do 99% tanich karabinków, stad kolejne potwierdzenie że Magnum, Lider czy Industry Brand to jedno i to samo pod różnymi nazwami. Smary nakładamy najlepiej na wcześniej wyczyszczone powierzchnie, smarowanie złożonej wiatrówki nic nie da. Pozdrawiam
kolego super film mała prośba do ciebie podasz link albo strone gdzie można kupic zestawy naprawcze do b3 i czy te gume (tłok) smarować czymś i czy da rade smarować ją bez rozbierania np przez ten otwór, stryskując smar.
Witam, Hmm.. Z tego co wiem lufa nie jest połączona z cylindrem... Niemniej lufy w tych wiatrówkach nie da się odkręcić pomimo tego, że widać na nich coś w rodzaju gwintu przy styku lufy z korpusem.
ma takie pytanie,bo mam taką sama wiatrówke jak na filmie i potrzebuje odkręcić lufe od cylindra.Czy jest to możliwe?
@MrSzczuras Na filmiku wyjmowałem tą większą wersje, jeżeli zrobisz to tak jak ja, i stanie Ci się jakaś krzywda, to możesz uznać, że jesteś... Szczególną osobą :) Naprawdę nie ma się czego bać! A jeśli mimo to boisz się zdemontować sprężynę, oddaj karabinek do rusznikarza.
ja sie nie dziwie że sobie koleś oko wybił. jak ja rozkładałem to mi korek w kaloryfer strzelił.(ale przewidywałem to dlatego kierowałem na kaloryfer)XD ta sprężyna na której wiatrówka była rozkładana na filmie to ta przycięta? bo strach łapie jak mam wybić pin.
Podobało się wam?, tak czy nie? może zerknij tu?

Dane:
Demontaż - Montaż Wiatrówki Industry Brand B3, Lider 4x, 2x i podobnych [Poradnik] 2/3 - TYTUŁ
m s - CZAS
42 - OCENA
21330 - OGLĄDALNOŚĆ
WASZA OCENA: